O acțiune de promovare…puțin mai neobișnuită !

Posted on 03/11/2011

0


700 de șerpi la poștă pentru promovarea unui film de groază

Agenția France-Presse

Londra

În data de 25 august 1989, sute de șerpi vii au fost expediați de o societate cinematografică proprietarilor de magazine de casete video pentru a asigura promovarea ultimului film de groază, Șarpele și curcubeul.

Societatea britanică pentru protecția animalelor (RSPCA) s-a ridicat împotriva acestei inițiative “crude și iresponsabile” și și-a pus inspectorii în alertă, pentru a veni în ajutorul comercianților îngroziți că găsiseră reptile în poșta de dimineață.

Șerpii, o specie chineză cu pielea argintie cu linii gri, pot atinge lungimea de 90 de centimetri. Șapte sute de exemplare urmează să fie expediate în cadrul acestei campanii publicitare.

“Deși nu sunt veninoși, dacă au fost recent importați, acești șerpi posedă un mare număr de paraziți, care ar putea fi periculoși pentru oameni”, a afirmat un purtător de cuvânt al RSPCA.

RSPCA se îndoiește de asemenea că reptilele, care sunt obișnuite cu căldură constantă, vor supraviețui până la sfârșitul acțiunii de promovare de o lună, prevăzută de CIC Video Distribution.

În planul său, societatea afirmă că șerpii nu trebuie hrăniți în această perioadă, dar, conform experților consultanți de RSPCA, ei au nevoie să mănânce în fiecare săptămână…

Sursa: La Presse, sâmbătă, 26 august 1989 ( Traducerea articolului este extrasă din cartea Profesia de relaționist, a lui Bernard Dagenais)

Posted in: RP